Victorias perfekta liv


Kolla nu på Victoria Silvstedts dokumentär-serie på 4an, My perfect life. Vet att det är en repris från tidigare i veckan men då missa jag det. Tycker faktiskt att det är skönare att föra henne prata engelska än svenska. För när hon ska prata svenska så blir det alltid svengelska och det är något jag irriterar mig på varje gång. Välj ett språk och håll dig till det.. det blir bara löjligt när vart tredje ord är på engleska, you know?
För övrigt så tycker jag att hon är en jätteduktig affärskvinna som lyckats göra en karriär och dragit nytta av kändisskapet som kom med utviken.

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

håller med dig, affärskvinna är vad hon är.

2009-01-25 @ 22:26:45
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0