Ny design!



Halvt ny och halvt gammal iallafall! Menyn är väl den som förändrats mest, resten är egentligen bara lite finjusteringar. Om ni märker av något fel nånstans så får ni gärna hojta till eller om det är nåt ni saknar!




Och rätt svar var ju BANDANA och tillslut var det Pyttis-Anna som fick till det!

Den här och mitt dansande par nedan är anledningen till att uppdateringen varit så dålig den senaste veckan. Framför allt bilden på mig då, där jag lekte pirat, - bandanan - den har tagit satans lång tid att göra! Men det var det värt, jag är nöjd med den :)



















Från början så hade jag inte tänkt ha med någon man, utan bara en vacker dam som dansa för sig själv..... MEN när jag hade gjort klart henne så ville jag inte att någon skulle misstolka att hon stod där och spännde på musklerna. Jag rita då till en anonym man, som ni ser så har han inget ansikte.




...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

helt otroligt snyggt arbete med klänningen gumman! Du är så jäkla duktig så det finns inte! Wowo!



Så glad att du inte slutade blogga! kram!

2009-03-07 @ 12:09:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Makrill

... det var så lite så :)

Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-11 @ 14:18:06
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0