Vinnaren


(Bild TV4, Let's Dance)

Världens starkaste man vann Let's Dance! Grattis Magnus! Det tycker jag han var väl värd!
Många heja väl på Laila.... men ärligt talat så tycker jag att det var rätt man som vann. Visst, Laila är jätteduktig, men hon har ju tränat både jazz och balett innan... inte lika roligt då.

Men hopp hopp hej yay! Magnus vann! Han var faktiskt den jag höll på från början. Kolla alltid på världens starkaste man när jag var mindre och tyckte Magnus var bäst! Sen verkan han va så snäll också! Grattis även till Magnus danspartner Annika!

Kommentarer
Postat av: gabril

Lets face it... magnus, får inte bara tony erving utan även mig lite småhård i brallan. Han var ända anledninget till att jag följde lets dance. Nr två var givetvis lajla iom att hon är jävligt snygg. Kan låta ytligt... men att titta på vackra människor som dansar är väll inte halvtaskigt tidsfördriv!

2009-04-05 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0